12 maart 2011

De slag is geslaan!



De plaatselijke bib had een boekenverkoop.
'Waarschijnlijk kom ik met niks thuis', dacht ik.

Na 10 minuten zoeken vond ik toch een leuk boek van Cantecleer over 'schilderen met kinderen'.

Maar toen ..
Opeens zag ik een mevrouw rondlopen met Burda.
Na zoeken, zoeken, zoeken en plunderen vond ik enkele Burda's voor mezelf.
Plots begonnen ze bij te vullen met 'nieuwe' tijdschriften, waaronder een hele hoop Knippies.

Dus vanaf vandaag heb ik ook mijn eigen Burda's en Knippies, 35 in het totaal. Voor nog geen 2 euro in totaal, ha! :)

7 opmerkingen:

  1. amai idd ook een beetje jaloers....ik wist niet eens dat ze in bibs knippies en burda's hadden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoo leuk, ik ben ook jaloers :) Bij ons in de Bib hebben ze burda en knipmode, en jammergenoeg kan ik niet gaan als er uitverkoop is (ook binnenkort)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk...moet ik toch hier ook eens gaan kijken ;o)
    Fijn weekend en veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn! Ik krijg vaak de oudere knippies en burda's uit de naailes; eens polsen bij jouw naaijuf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh dan heb je echt geluk gehad, de mevrouw met de burda's heeft 3 kwartier moeten zoeken om er 7 te vinden :-) Veel plezier met je boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen