21 november 2011

Stempelcadeautjes..

Vorige week had ik het verschrikkelijk druk. Het is hier dan ook vrij stil gebleven. Op elk vrij/werkloos moment, had ik wel een vergadering of een opbouw of .. .

Om jullie te belonen voor jullie geduld, hier onmiddellijk 8 nieuwe stempels!

Van boven naar onder:



Voor Isa een lieveheersbeestje. 

Warre zijn mama koos voor een paddenstoel om de doopsuiker te versieren. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Catherine kreeg een vogel die naar haar naam kijkt.

De mama van Linne koos voor een hertje bij Linne's naam. Het hert tekende ik echter niet zelf.

Met Moosmade deed ik een stempelruil. Voor haar maakte ik deze vogelstempel.

Huisje creatief koos voor een simpel, maar mooi logo als stempel.

Voor Noor maakte ik ook een doopsuikerstempel, die heel meisjesachtig geworden is. Ook hier ben ik benieuwd naar het resultaat van de presentjes! Noor is een naam die ik zelf nog wel zou kiezen voor mijn kinderen later..

Huiberdine is intussen al een vaste klant! Voor haar maakte ik al wat eekhoornstempels. Nu dacht ze er aan, dat ze haar zelf ook eens mocht belonen met een eigen naamstempel.

Veel kijkplezier!




6 opmerkingen: