2 januari 2012

2012 = nieuwe stempels!

Het nieuwe jaar is nog maar net gestart en ik maakte al enkele nieuwe stempels!

De eerste stempel is voor "gemaakt". Zij organiseren avonden waar je met een zelf genaaid kleedje/rokje/.. naar huis gaat. Leuk hé! 

Bij de volgende stempel was ik zeer vereerd, dat ik deze mocht maken! Het is een stempel voor een kindertheatervoorstelling. Laat dat nu net iets zijn, waar ik een zwak voor heb.


Isa en Jente krijgen een schattige naamstempel en de stempel van de eekhoorn wordt in de toekomst gebruikt om doopsuikers te versieren. Ik ben al benieuwd naar het resultaat!

Een tijd geleden werkte ik aan een 'geheim'-stempel-project. Eén dame van Eeclaire vroeg me om drie identieke stempels voor hun webshop. Best grappig, als je de andere twee dames tegenkomt op een marktje en je stiekem al afweet van de stempels!




3 opmerkingen:

  1. Weeral supermooi en leuk!
    Gelukkig nieuwjaar!
    Groetje van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond gisteren een 'schepje van broos' in de wasmachine. Toen ik het daarjuist weer zag liggen, moest ik het toch eens opzoeken. Ondertussen is me duidelijk dat een van de zonen dat zaterdag moet gekregen hebben op letter-fretten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ilse


      Zo tof dat de schepjes nog altijd rond gaan!
      Ik vind het echt een super project en ben vereerd dat ik er een klein deeltje van uit maak.
      De regisseur heeft nu een nieuw stuk! Waar ik ook een stempel voor maakte.. Octavio's Elektro..

      Verwijderen