24 januari 2012

Na de vossenrok, de vossen-gsm-hoes

Mijn gsm zag er meer en meer een prehistorisch geval uit. Nee, het was er geen met een grote antenne! Hij was maar een paar jaar oud. Ik hield van dat flikkerding, want dat deed hij ook, flikkeren na elk berichtje of elke telefoonoproep. 

Maar in deze nieuwe tijd is 'een aantal jaren' toch al erg oud. Hij haperde dan ook soms, nu en dan kwam er geen geluid meer uit. 

Toen mijn gps het onlangs ook begaf, had ik er even genoeg van. Je weet wel.. dan zit je midden in Vilvoorde centrum en wil je naar huis. Je steekt de gps in en je ruikt een verdachte brandgeur. We zijn nog thuis geraakt hoor!

Na lang overwegen werd de nieuwe gsm een model met touchscreen.  Als je dan toch een nieuwe koopt, doe het dan onmiddellijk goed! Al voel ik me nog wat onwennig er mee.

Hij kreeg ook een hoesje, bijpassend bij mijn vossenrok!

16 opmerkingen:

  1. Ik vind het vossenstofje ook super. Vooral de blauwe versie... dus vind ik je gsm-hoesje ook geslaagd!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kocht vorige week ook een nieuwe gsm.
    Mn oude was 4 jaar oud en had dezelfde symptomen, ook mijn toetsjes werkten niet meer allemaal even goed. Ik stond heel weigerachtig tegenover een nieuwe maar ben nu heel blij met mijn smartphone met touchscreen (ookal gebruik ik slechts 1/3 van alle functies :) Ik hoop dat je veel plezeier beleefd aan jou nieuwe aanwinst!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha! Hier ook een 6 jaar oude gsm, maar hij doet het nog (buiten soms ongevraagd uitvallen). Maar ik hou hem nog even :-) Mooi gsm hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, die van jou moet je thans toch fotograferen voor je hem weg doet ;)

      Verwijderen
  4. Heel mooi hoesje! Dat vossenstofje is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi leuk stofje
    ik hou een give away --->
    http://lovelylinde.blogspot.com/2012/01/lovelylindes-surprise-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon, zeker ook met die paspel ertussen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Karen, dat stofke is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yesss! je brengt mij op ideeen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben benieuwd naar jou vossencreatie! :)
      Kom je maandag?

      Verwijderen