16 januari 2014

bloemen-broches, een fleurig project!

Sinds 'Geluksvogels' afgesloten is, werken Geert en ik aan een nieuw project! Dit schreef Geert er al over op zijn facebook:


En Karen (Karen.Stempels) doet het weer! Voor een speciale editie van een nieuw Boeketje (www.boeketjes.be) voor Moederdag met allemaal gedichten over het thema ‘moeder’ wil ze een broche van vilt maken in de vorm van een bloem. Heel kleurrijk en variabel van vorm. Echt handwerk dus. Hierbij al een glimp van de eerste prototypes die Karen maakte. Van het Boeketje maken we dan twee edities: een limited cadeau-edition (maximaal 100) met handgemaakte broche en een gewone editie die onbeperkt verkrijgbaar is. Wanneer het Boeketje er zal zijn, is nog niet bekend. Ik laat hier wel tijdig weten vanaf wanneer er voor de speciale editie met Karen-broche kan ingetekend worden.

En welke broche is jouw favoriet? Mijn voorkeur gaat naar de tweede van de eerste rij...

13 opmerkingen:

  1. De tweede van de tweede rij vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede van de tweede rij vind ik ook wel tof, en de derde van de vierde rij en ook de laatste en … oeioei, ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk ! Alweer een leuk project !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vierde van de eerste rij...it's pretty! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat leuk zeg, nog zo'n tof project... ik kan niet goed kiezen, hoor, de derde en laatste van de eerste rij, de laatste van de onderste rij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de laatste van de eerste rij het mooist of het best bij mij passen, want ze zijn allemaal mooi! Tof gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal even leuk!
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De allereerste of de laatste van de derde rij. Al is vooral ook de veelheid van allemaal samen super. Knap werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eerste en de tweede vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tweede en de laatste van de eerste rij zou ik zelf kiezen. Leuk project! Helemaal zo in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga voor de tweede van de tweede rij.. Maar ze zijn allemaal wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen