19 maart 2014

Noah is geboren!


Op 14 maart werd mijn metekindje 'Noah' geboren! De laatste dagen voor de geboorte hebben we erg afgeteld. ook omdat hij moest komen wanneer ik vrij was natuurlijk Als meter had ik de grote eer om zijn eerste uithangbord, het geboortekaartje, te ontwerpen. Zijn naam wist ik dus al lang, maar kon ik gelukkig wel verzwijgen!

Noah's mama ziet erg graag aapjes en omdat Noah nogal bewegelijk was in de buik, besloten we voor het 'aapjes-thema' te kiezen.
De twee aapjes zijn met een stempel gemaakt. De inkt-afdrukken heb ik nadien ingekleurd, net zoals ik bij deze kaartjes al eens deed. 

Voor het kaartje van de babyborrel kozen we voor het aapje van de voorkant van het kaartje.

Op de enveloppe hangt een persoonlijke postzegel van hetzelfde aapje dat 'Hallo!' zegt. Dit aapje kijkt wel naar voren, terwijl de andere apenkoppen naar de tekst kijken.
Tenslotte mocht ik ook twee stempels ontwerpen voor op de traktaties. De bezoekers mochten zelf een snoepzakje bestempelen en vullen. de snoepjes zelf waren een uur nadien al opgegeten

Als extraatje maakte ik een 'Noah'-body met de elementen van zijn kaartje op in flockfolie. Zoiets is natuurlijk erg handig als je alles al op voorhand weet! 

Moet ik jullie nog vertellen dat ik echt een fiere meter ben?




12 opmerkingen: