26 mei 2014

Vrolijk, nieuw geboortekaartje!

Al zo een drie jaar maken we naast stempels ook geboortekaartjes. Vaak is het spannend afwachten naar het drukresultaat, want elke drukker heeft ander papier en andere machines. Zo komt het voor dat een identiek kaartje op de computer er gedrukt toch anders uit ziet. Blader hier maar eens door, dan kan je dat zelf zien. Toch is het resultaat altijd mooi, als we het kaartje in de brievenbus krijgen.

Ik kreeg de kriebels en maakte een nieuw, fris en vooral vrolijk kaartje dat je nu ook kan kiezen uit onze collectie. 
Het kaartje is in verschillende kleuren verkrijgbaar, maar wil je liever een andere kleur, is dat geen probleem!

Kijk even hier voor de voorwaarden en alle andere kaartjes! Mailen mag ook karenvandelaer@hotmail.com

2 opmerkingen:

  1. Oooh wat is dat een leuk kaartje! Toen ik het zag, was ik meteen verkocht.
    Kindjes zijn voor mij wel nog verre toekomstplannen maar dit is helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Net als Raya is het een verre toekomst maar prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen