21 oktober 2014

Kleuren voor volwassenen, workshop.

Deze zondag is het weer zo ver! Vorig jaar gaf ik de oh-zo populaire pompon-uiltjes-workshop, in 2011 gaf ik een demo stempels en dit jaar doen we iets voor volwassenen (en kinderen)!

Heb je zin om eens lekker te kleuren? Om je (samen met je zoon/dochter) te amuseren? Doe je het eerst graag eens samen of leer je graag nog wat technieken bij?

Spring dan zeker deze zondag eens binnen in de Standaard Boekhandel in Hasselt. Tussen 14u00 en 17u30 kleur en schilder ik graag met jullie mee (ja, er is ook waterverf!). Ik geef jullie tussendoor graag tips, zo worden we samen 'zen' :)

Meer info op deze link (zoeken naar Hasselt).

Ik ben trouwens niet de enige die er zit dit dag. Bij Blue Sage kan je leren je nagels lakken, Carina Schraenen schrijft je naam in een kalligrafisch schrift neer en er komen verschillende auteurs signeren.
Misschien tot dan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten