14 november 2014

van ruilen komt huilen.. (deel 16)

Aan de 'van ruilen komt huilen..' komt stilaan een einde. Paspelpoes Joke is de voorlaatste waar ik (voorlopig!) mee geruild heb. 

De potten-ruil werd binnengebracht bij Tiene, waar Joke onlangs op bezoek ging. De super mooie (en grote!) dierenpotten zijn natuurlijk veel te breekbaar om te verzenden. Ik nam deze week de dierenpotten in ontvangst.

En ze werden al snel gevuld..

Voor Joke maakte ik drie stempels met een origami-figuur op. Ik ben benieuwd waarvoor Joke deze zal gebruiken!

Ook zin om te ruilen, stuur me dan een mailtje of laat hier een reactie achter.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Karen...het zou mij echt ontzettend leuk lijken om met jou een ruil te doen!! Ik zou iets achter mijn naaimachine voor je kunnen maken....bijv een tas of iets anders moois. Als het je leuk lijkt, dit is mijn mail: evaly5@hotmail.com. Groetjes Evaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er blij mee bent en ze heel in ontvangst hebt kunnen nemen!
    Ik bestempelde al een t-shirt, eens kijken of ik een foto kan sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karen, ik wil ook wel iets ruilen. Iets gebreid, genaaid of gehaakt? laat maar horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Mocht je zin hebben om iets met mij te ruilen, laat je maar horen. Je vind een heleboel dingen in mijn shop www.secretgifts.be

    BeantwoordenVerwijderen