2 januari 2015

Tars is geboren!

Haast gelijk met Lize kreeg ik de vraag van Tars zijn ouders, om een kaartje met een vosje te ontwerpen. 

Tars ouders werden verliefd op het kaartje van Door. Dat is immers een kaartje op maat, aldus maken we dit kaartje geen twee maal. De vos die ik voor Tars ontwierp werd er ééntje langs zij. Voor Tars werd de vos iets stoerder en mannelijker, dan het kaartje van Lize.

De achtergrond bleef hetzelfde als dat van Door. Wel kozen we voor een licht blauwe achtergrond.

Tars ouders zette zelf nog een mini-vosjesstempel op de enveloppe. Schattig en grappig!

Voor Tars zijn geboortepresentjes maakte ik ook nog een vosjes-stempel (zie beneden)

Ik wens de ouders van Tars nog veel geluk met hun kleine kindje!

Meer info over geboortekaartjes:
en over geboortestempels:
http://karenvandelaer.blogspot.be/p/stempelshop-i-stampshop_30.html














2 opmerkingen:

  1. weer super mooi lieve karen!!
    (ik blijf stiekem hopen dat je ooit weer begint met stempels, dan kom ik er voor guppie ook 1 bestellen ;) )

    BeantwoordenVerwijderen