8 juni 2015

Rosie is geboren!

Het kaartje van Rosie werd een samenwerking tussen een fotograaf en mij. Ik bezorgde de achterkant, hij de voorkant.

Het is jammer dat ik zelf niet zulke mooie foto's kan maken, want ik vind het concept schitterend! Op de foto zie je Rosie in het midden. De elementen rond haar wijzen op hoe laat ze geboren werd, hoeveel ze woog, haar geboortedatum en lengte.

Rosie's ouders kozen voor een zwart-witte achterkant, die we op maat voor Rosie maakten.

Daarnaast bestelden ze een naam-stempel, die gebruikt werd voor de geboortepresentjes. Op de foto zien jullie een snoepzakje (zonder snoep weliswaar) met de afdruk van de stempel in het Roze. De stempel werd gebaseerd op de achterkant ven het geboortekaartje.
Ik wens de ouders van Rosie nog veel geluk toe met hun kleine spruit!


Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een geboorte-stempel? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen! 


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk en apart concept. Tof zo een samenwerking. Ik volg dit ook graag voor alle mooie en meest uiteenlopende babynamen.

    Ook even vermelden dan mijn blog van adres is veranderd. Kom je ook meevolgen op het nieuwe adres : http://koekjehaakjemaakje.com
    Lieve groetjes,
    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen