16 september 2015

Lily is geboren!

..en toen mocht ik een kaartje op maat ontwerpen voor Lily. Dat het een bijzonder kaartje zou worden stond vast. Leuk!

Op de voorkant staat schaapje, dat verwijst naar de achternaam van Lily, 'De Schaepmeester'. In het schaap staat met een nonchalant en 'getypt' lettertype haar naam. 

De achterkant werd een postkaartje. Lily's naam kwam in een spreekballon om er een speels geheel van te maken en zo konden we werken met een extra kleurtje.
Het kaartje kreeg een rand in turkoois. En om het geheel helemaal af te maken, plakt er in de rechterbovenhoek ook een schaap-postzegel! 

De kaart werd gedrukt op "bierviltkarton" en kreeg afgeronde hoekjes.

Kijk ook even naar de tekst boven de spreekballon, die ik best grappig en origineel vind!
Ik wens de ouders van Lily nog veel geluk toe met hun kleine spruit!



Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een stempel? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen!

5 opmerkingen:

  1. Mooi! De postzegel vind ik een heel leuk item! Dit probeer ik te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens mij krijg je bij b-post zelfs korting als je geboorte-zegels wilt bestellen :)

      Verwijderen
  2. Mooi! De postzegel vind ik een heel leuk item! Dit probeer ik te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! En, hebben ze zelf de voorzijde gestempeld? Of is de stempel voor het gemak gedrukt?
    Ik hou enorm van zo'n kwinkslag in de (achter)naam. Onlangs zelf ook eentje met zo'n kwinkslag mogen maken, die zie je binnenkort op mijn blog verschijnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen