22 juli 2016

Joris is geboren!

Er is een babyboom bezig in onze vriendenkring! Voor Korneel, Lucas en nu ook voor Joris mocht ik het kaartje ontwerpen. Wat een eer!

Joris zijn ouders houden van de zee. De foto's op hun trouwkaart waren ook aan zee gemaakt, dus zou de geboortekaart van hun eerste kindje ook in zee-thema zijn.

Ik kreeg vele toffe ideetjes en ging daarmee aan de slag. We kozen voor een strak en grafisch kaartje.

De tekst op de achterkant werd op een speciale manier geschikt. Ik gebruikte hiervoor een heel aantal lettertypes. Zelf vind ik het resultaat heel erg tof!
Voor de suikerbonen lieten mama Evelien en papa Antoon nog bijpassende stickers door ons ontwerpen. Deze stickers kwamen op bruine doosjes terecht.

Daarnaast plakten de stickers ook op doorzichtige zakjes met zeevruchten-pralines.

Voor de kindjes waren er zakjes met suikerbonen en een kleine piraat-geluksbrenger!

Antoon en Evelien, wij wensen jullie nog veel geluk toe met jullie zoontje! Hopelijk kan hij later fijn met onze Klaas spelen..







1 opmerking:

  1. Doet me onmiddellijk denken aan "allen die willen te kap'ren varen..." Heel leuk!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen